Киви за низок притисок

Универзитетот во Осло препорачува да конзумирате егзотични овошја, поготово оние лица кои имаат проблем со високиот притисок. Веќе е познато дека...

 

...кивито благотворно делува на кожата, лицето, и претставува прав рудник на витамини и минерали, а сега е откриено дека помага и во намалувањето на притисокот.

Припадниците на двата пола кои учествувале во истражувањето, Универзитетот во Осло им препорачал дневно да јадат по 3 киви.

Ова овошје богато и со антиоксидансот лутеин, кое благотворно дејствува на притисокот е тема на истражување. Кивито содржи калиум, и игра важна улога во регулирање на крвниот притисок.

Би можело да ве интересира:

Знаци за деменција за кои не се зборува често (а треба да ги знаете) Покрај проблемите со помнењето, знак за деменција можат да бидат и халуцинациите...
Грешки во сезоната на грип и настинки со кои многу си штетите Не одмарате ако имате благи симптоми и не ја покривате устата кога кашлате и кив...
Марија Костовска за депресијата: „Посетив 2 психолога, но ми помогна молитвата и постот од 7 дена бе... „Јас посетив два психолога. Видов дека еден не ми помага, па реков ќе видам уште...
Ситуации во кои веднаш треба да побарате лекарска помош (дури и ако симптомите изгледаат безопасно) Ако почувствувате силна и ненадејна болка во тестисите, никако немојте да ја игн...
Обилен оброк, инфаркт или чир на желудник: Можни причини зошто имате киселини Ако киселините не ви поминуваат, ги забележувате почесто или стануваат поинтензи...
Десет знаци дека можеби имате недијагностициран проблем со срцето Отечените глуждови можат да бидат знак за проблеми со циркулацијата, додека болк...

Најчитани неделава

sonovnik-sidebar.jpg