Зошто Медитеранската исхрана е одлична?

Медитеранската диета може значајно да влијае на работата и моќта на мозокот, па затоа личностите кои барем шест години преферираат Медитеранска исхрана имаат поздрав начин на живот. Овој вид на исхрана посебно добро им влијае на жените и го продолжува нивниот живот.

zosto-mediteranskata-ishrana-e-odlicna-01

Погледнете зошто е добро уште денес да започнете со Медитеранска исхрана...

Деменција
Најновите истражувања на шпанските научници покажале дека Медитеранската исхрана може значајно да го подобри и да го сочува мозокот.

Дебелеење
Медитеранската диета подразбира ограничена консумација на месо, многу овошје и зеленчук, маслиново масло, морски плодови, риба и вино во мали количини. Храната често се вари, а поретко се пржи, а тоа има огромна улога во борбата против килограмите.

Паркинсонова болест
Научниците на Универзитетот во Токио откриле дека Медитеранскиот тип на исхрана може да заштити од настанување на Паркинсоновата болест. Се претпоставува дека тоа е заради благотворното дејство на состојките од кои се состои овој тип на исхрана.

Стареење
Со голем број на истражувања е докажано дека намирниците во Медитеранската храна благотворно делуваат и на кожата и го намалуваат настанокот на брчки.

Воспалувања
Консумирањето на голема количина маслиново масло, овошје и риби ги блокира одредените гени кои предизвикуваат воспаленија или оние кои може да доведат до разни болести.

Неплодност
Се смета дека заради билните масла кои изобилуваат во здравата исхрана, Медитеранската исхрана им помага на жените да забременат.

Депресија
Овој начин на исхрана успешно ја победува депресијата - и тоа дури за 30 проценти. Овој тип на исхрана дури и делува превентивно, односно штити од појавата на депресија.

Карциноми
Опширното истражување спроведено во повеќе земји покажало дека намирниците кои се составен дел од Медитеранскиот тип на исхрана ги намалуваат шансите за добивање на различни видови карциноми. Тука спаѓаат зачините, маслинките, доматот и рибата.

Би можело да ве интересира:

Марија од Загреб: „Љубовта на сопругот ме извлече од пеколот на ракот на матка - не излегов скршена,... „Да не отидев на преглед, немаше да знам дека имам рак. Телото речиси и не ме пр...
Што ќе се случи со вашето тело ако јадете само брза (и нездрава) храна за секој оброк? Покрај дебелината, јадењето само брза храна, без ништо свежо и поздраво, може да...
Луѓе споделуваат симптоми што ги игнорирале, а биле знак за нешто сериозно „Чувствував замор во нозете и стапалата, но бидејќи голем дел од денот поминував...
Навики со кои си го оштетувате срцето, а не им обрнувате многу внимание Само затоа што сте во 20-тите години од животот, не значи дека сте млади за проб...
Зошто се штетни високите триглицериди (и како да ги намалите)? За да избегнете проблеми со срцето поради високи триглицериди, треба да ги слуша...
Ние, Македонците, си имаме навика постојано да си „кукаме“ - Kако тоа ни го уништува животот? Во ред е некогаш да си олесните на душата, но не и „кукањето“ да ви биде секојдн...

Најчитани неделава

sonovnik-sidebar.jpg