Кафето го подобрува сексуалниот живот на мажите: Доволни ви се две шолји дневно

Кафето може да ви понуди повеќе од само подобрување на мозочната состојба и будење во раните утрински часови. Мажите кои страдаат од еректилна функција и хипертензија може лекот да го пронајдат во кафето.

kafeto-go-podobruva-seksualniot-zivot-na-mazite-dovolni-vi-se-dve-sholji-dnevno-01.jpg

Со две шолји кафе на ден кај мажите значително се намалува можноста за развивање на било какви проблеми на сексуално поле.

Истражувањето кое е спроведено на Универзитетот во Тексас вели дека припадниците на посилниот пол кои пиеле по две шолји кафе дневно имале значително подобрување на сексуалниот живот.

Истражувачите го спровеле ова истражување на 3.724 мажи испрашувајќи ги за нивното здравје и животните навики. Оние кои пиеле од 85 до 170 милиграми на кофеин дневно имале значително помалку проблеми на полето на нивниот сексуален живот.

42% од мажите кои ја пиеле препорачаната количина на кафе имале значително помалку проблеми со еректилната дисфункција за разлика од оние кои се држеле до помали или поголеми количини на кафе и кофеин во крвта.

Причината за ваквото природно дејство на кофеинот кон подобрување и одржување на здравата сексуална состојба кај мажите лежи во хемиската реакција која ја создава кофеинот. Дејствува како природна состојка која го зголемува дотокот на крв во половиот орган.

Секако како што е претходно наведено, како што е случајот со помалите количини така и со поголемите. Веќе трета шолја има контра ефекти, односно се намалува ефектот на кофеинот во крвта.

Кафето не е единствениот извор на кофеин. Истражувачите напоменуваат дека доколку не сте љубител на кафето, можете слободно да го замените со чај или некој од спортските пијалаци.

Истото така, кофеин можете да добиете и преку некои од газираните пијалаци, но за истите не е докажано дали ќе ви помогнат. Овие пијалаци имаат високи количини на шеќер и не се целосно здрави.

Би можело да ве интересира:

Навики со кои си го оштетувате срцето, а не им обрнувате многу внимание Само затоа што сте во 20-тите години од животот, не значи дека сте млади за проб...
Лекови кои е подобро да не се мешаат со кафе (и пијалаци со кофеин) Некои лекови за настинка и алергии содржат псевдоефедрин. Оваа состојка може да ...
Што ќе се случи со вашето тело ако јадете само брза (и нездрава) храна за секој оброк? Покрај дебелината, јадењето само брза храна, без ништо свежо и поздраво, може да...
Шест работи за кои вашиот лекар сака да престанете да го лажете Дали ја пиете терапијата, дали претерувате со алкохол, но и дали сте имале незаш...
Предупредувачки симптоми кои луѓето обично ги игнорираат, а не треба, според лекари „Неколкупати сум имал бремени пациентки кои не дошле веднаш штом забележале дека...
Доктор одговара на прашања што сигурно ви е срам да ги поставите (a премногу ве интересираат) Проблеми со постигнување оргазам, колку често треба да се оди во тоалет, дали ко...

Најчитани неделава

sonovnik-sidebar.jpg