Докажано - Црвеното месо предизвикува рак: Со што да го замените?

Неодамна Меѓународната агенција за истражување на ракот по 800 истражувања потврди дека црвеното и преработеното месо предизвикуваат рак. Сувомеснатите производи како сланината и виршлите спаѓаат во првата група на предизвикувачи на рак, како што се и алкохолот и цигарите.

se-shto-treba-da-znaete-za-crvenoto-meso-pushenjeto-i-rizikot-od-rak-01.jpg

Помалку опасно е црвеното месо кое е термички преработено, а во кое влегуваат говедското, свинското и јагнешкото.

se-shto-treba-da-znaete-za-crvenoto-meso-pushenjeto-i-rizikot-od-rak-1.jpg

Последиците од јадењето црвено месо сè уште се помалку опасни од пушењето

Иако е докажано дека црвеното месо и сувомеснатите производи се штетни по здравјето на човекот, истите сè уште не се толку штетни колку што е пушењето, а тоа јасно можете да го погледнете на сликата:

se-shto-treba-da-znaete-za-crvenoto-meso-pushenjeto-i-rizikot-od-rak-2.png

Една виршла дневно го зголемува ризикот за 18%

„На секои 50G преработено месо, шансите да добиете рак на дебелото црево се зголемуваат за 18%“ - велат од Американскиот институт за истражување на ракот.

Точно е дека научниците го донеле овој заклучок, па како можете да ја намалите количината на црвено и преработено месо кое секојдневно го внесувате?

se-shto-treba-da-znaete-za-crvenoto-meso-pushenjeto-i-rizikot-od-rak-3.jpg

Н. Г. | Црнобело

Би можело да ве интересира:

Што да правите ако вашиот партнер навечер ’рчи и ве буди? Пробајте да ја промените положбата на партнерот, замолете го да оди на лекар и а...
Помалку познати симптоми на рак на дојка што е добро да ги знаете Ако забележувате исцедок од брадавиците, а не доите и не сте бремени, тогаш конс...
Храна и пијалаци што ќе ви помогнат ако се прејадете за време на празниците (ја намалуваат подуеност... Краставиците содржат висок процент на вода и го хидрираат телото, па може да пом...
Умерено јадење и уште четири работи што докажано го продолжуваат животот, според науката Доволно е да одвоите само 20-тина минути дневно за физичка активност за да забел...
Која храна да ја избегнувате ако имате замастен црн дроб (и кои намирници ќе ви помогнат)? Додека зелениот лиснат зеленчук и храната со незаситени масти се добри за лица с...
Има ли начин побрзо да оздравите од настинка (или мора да чекате скоро цела недела)? Антибиотиците нема да ви помогнат побрзо да оздравите од настинка бидејќи ова не...

Најчитани неделава

sonovnik-sidebar.jpg